Tipografia Maxxim

Flyere

Flyerele sunt considerate cele mai eficiente instrumente de promovare atat ca si efect cat si ca raport rezultat pret asa cum arata studiile din domeniu. Doar 10 secunde este perioada in care persoana care va primi un astfel de material se decide daca il va pastra sau nu. Un flyer trebuie sa raspunda in 10 secunde la trei intrebari: Ce? De ce? Cine?

Pentru mai multe informatii accesati si paginile totul despre flyere, sfaturi flyere si avantaje flyere.

Peste jumatate dintre persoanele care primesc un flyer cauta in el o promotie sau o noutate. Un flyer care are un continut strict informativ sau doar descriptiv cu scopul de prezentare este sortit esecului. Rata de esuare a unei campanii in cazul persoanelor care nu respecta aceste aspecte creste in momentul in care nu se asigura distributia optima a materialelor.

Flyere cu design special pentru campanii perfecte

Fonturile si grafica folosite ar trebui sa contina elemente de design artistic si volumul de scris sau mesajul trebuie sa fie analizate cu atentie. Nu utilizati acelasi flyer pentru mai multe promotii si nu enumerati liste lungi de servicii, produse si preturi. Pentru descrieri vor fi recomandate brosurile sau pliantele dar nu flyerele.

De asemenea va recomandam ca promovarea noilor produse cu ajutorul flyerelor sa se faca in mod constant in timpul unui an. Clientii apreciaza firmele active in comunicare. Un flyer are rolul de a fideliza clientii deja existenti dar se recomanda sa nu repetati campaniile, mesajele, culorile in flyerele pentru ca publicul se va plictisi.

Tot mai multe procese au nevoie de conexiune la internet si de calculator. Sunt si lucruri simple care au inca efect si care nu ar trebui ignorate si in categoria aceasta includem si metodele de reclama ce implica inmanarea pliantelor, brosurilor si flyerelor. Este vorba despre materiale publicitare alcatuite din cel mult o coala sau doua, in format A4 in general, indoite pe care se imprima text sau imagini diverse. Termenii care descriu astfel de materiale pentru reclame fac referire la faptul ca dupa ce destinatarul examineaza informatiile tiparite poate sa considere ca pliantele sunt relevante si merita pastrate, sau nu.

Ceea ce face ca un flyer sa fie atractiv ca modalitate de reclama este simplitatea sa. Tot ceea ce trebuie sa faceti este o serie de actiuni care nu sunt deloc complicate. O prima actiune este aceea de a concepe mesajul si grafica ce se vor imprima pe un flyer. Operatiunile pot sa fie facute de persoane care au cunostinte minime in domeniu dar se pot incredinta si profesionistilor.

Si modul in care distribuiti flyerele este important. Alegeti punctele de distributie strategic in asa fel incat flyerele sa ajunga la grupul tinta. 

Go to top of page

Pentru orice intrebare va asteptam sa ne contactati