Tipografia Maxxim

Print afise si postere

O campanie publicitara care se respecta include in buget si operatiuni de print afise si print postere. Dimensiunilor lor sunt stabilite de suportul pe care se va face afisajul dar si pe continut. Sunt mai multi factori care sunt implicati in conceperea si printarea posterelor la nivel calitativ profesionist. Nu vom dezvalui toate secretele muncii noastre dar va asiguram ca echipa noastra are toate atuurile.

Pentru mai multe informatii accesati paginile idei pentru afise reusite, importanta afiselor personalizate si cum se creeaza un afis publicitar.

Imaginea firmei si a proiectului in care va implicati devine vizibila si atragatoare cu ajutorul afiselor si posterelor.

Singurul obstacol pe care nu ar trebui sa il scoateti din calcul este locatia unde vor fi amplasate posterele si afisele. In cazul in care va adresati corect publicului tinta posterul va fi cea mai buna forma de promovare.

Print afise si postere

Posterele nu functioneaza numai prin crearea unor imagini difuze din moment ce au ca si scop conducerea spre actiuni imediate si realizeaza o imprimare de lunga durata in memoria persoanelor care intra in contact cu afisul a mesajului pe care il vad. Un exemplu foarte bun este cinematograful. In fata cladirii aveti un numar mare de postere si afise care se intrec prin design pentru a va capta atentia. Marketingul financiar cu postere este o mare afacere. Un poster este eficient in momentul in care este amplasat in banci si are mesaje bune. Plasarea posterelor vizibile in exteriorul unor cladiri in zone cu trafic intens va avea rezultate bune asupra unei afaceri.  De exemplu acestea pot sa inlocuiasca ferestrele display cu produse oferite inauntru.

Cercetarea pietei este cel mai important pas intr-o campanie publicitara si costul pentru publicitate face ca nu toate companiile sa isi permita campaniile cu postere deoarece este necesar sa se achizitioneze spatiu de afisare pentru o anumita perioada. Cercetarea se va concentra pe cine sunt persoanele din grupul tinta, ce cumpara si de unde cumpara. Scopul cercetarii este sa determinati clientii sa cumpere produsele. Cunoasterea obiceiurilor de cumparare va face ca vanzarea sa fie mai usoara. Cercetarile bune de piata arata si motivele pentru care oamenii cumpara anumite produse. Oamenii in general manifesta anumite preferinte pentru unele produse si servicii datorita beneficiilor primite.

Posterele si afisele cu reclame pentru vacante trebuie sa arate destinatii, cele cu atractii turistice trebuie sa arate oameni interactionand cu obiectivele, posterele pentru afaceri terapeutice ar trebui sa arate un decor relaxant si mai exact posterele ar trebui sa prezinte ceea ce ofera o afacere si sa nu se abata de la linie. Dupa ce se concepe posterul sau afisul publicitar urmeaza expunerea. Cercetarile va arata unde puteti gasi clientii si acela va fi si locul in care va trebui sa amplasati posterul pentru a intra in contact cu el. De asemenea se va distribui posterul si in organizatii mai mari sau clientilor care obisnuiesc sa cumpere des si in cantitati mari.

Din cand in cand se recomanda sa schimbati mesajul si aspectul posterului deoarece daca un afis sta foarte mult in acelasi loc va deveni o parte a mediului inconjurator si nu va mai atrage atentia. 

Go to top of page

Pentru orice intrebare va asteptam sa ne contactati